اضافه کردن کاربر به وبمستر

چگونه کاربر جدیدی به گوگل وبمستر تولز سایت خود اضافه نماییم؟

در صورتی که نیاز دارید سایت شما مورد تحلیل و بررسی فنی کارشناسان دکتر سئو قرار گیرد خواهشمندست متن زیر را با دقت مطالعه فرمایید و مطالبق با اموزش ارایه شده دسترسی به ایمیل doctorseo.ir@gmail.com ارایه فرمایید تا امکان دسترسی به وبمستر تولز گوگل و ارایه گزارش فنی از وضعیت سایت شما برای تیم دکترسئو فراهم گردد. پس از ارایه دسترسی به وبمستر گوگل لطفا فرم درخواست آنالیز رایگان سایت را تکمیل نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید.
تماس کارشناسان فنی بین 3 تا 7 روز کاری ممکن است زمانبر باشد. سعی ما بر پاسخگویی در اسرع وقت درصورت امکان میباشد. لطفا با ادامه مقاله همراه ما باشید.


در بسیاری موارد شما نیاز دارید که فرد دیگری مدیریت وبمستر سایت را به دست بگیرد و یا حتی برای بررسی مشکلات احتمالی مانند زیاد شدن خطاهای 404 یا کاهش ناگهانی بازدید سایت از گوگل به محیط وبمستر دسترسی داشته باشد. بسیاری از افراد در این شرایط اکانت جی میل خود را با یوزر و پسورد در اختیار دیگران قرار میدهد که کاری اصولی و صحیح نمی باشد.

چرا به وبمستر تولز گوگل نیاز داریم؟

اگر هنوز سایت خود را در وبمستر گوگل ثبت نکرده اید، بهتر است خیلی سریع این کار را انجام دهید زیرا در زمان ایجاد مشکلات مانند کاهش بازدید یا جریمه سایت بهترین مرجع برای یافتن دلیل اصلی و رفع مشکلات همین وبمستر تولز می باشد.

آموزش افزودن کاربر جدید در وبمستر گوگل

ابتدا از طریق ایمیل جیمیل خود از آدرس (https://www.google.com/webmasters/tools ) وارد اکانت جیمیل خود شوید. (توجه داشته باشد که این دسترسی تنها برای حساب های کاربری Gmail ممکن خواهد بود و نمیتوانید افراد را با آدرس ایمیلی غیر از آن ( مانند yahoo ) معرفی کنید.)

برای اینکار پس از ورود به بخش مدیریت وبمستر سایت خود، بر روی گزینه تنظیمات که با آیکون چرخ دنده مشخص شده است (سمت راست و بالای صفحه) کلیک کرده و گزینه Users & Site Owners را انتخاب نمایید.

دسترسی به وبمسترگوگل

سپس از قسمت Manage propertyبر روی Add or remove users کلیک نمایید (مانند تصویر زیر)

در صفحه باز شده شما لیست کاربرانی که به وبمستر شما دسترسی دارند و میزان سطح دسترسی آنها به وبمستر سایت شما را مشاهده میکنید ممکن است مانند تصویر زیر فقط یک کاربر (ایمیل خود شما) به این قسمت دسترسی داشته باشد.

بر روی عبارت قرمز رنگ  Add a New User (افزودن کاربر جدید) کلیک مینماییم و در فرم جدید باز شده ادرس ایمیل جیمیل مورد نظر (در این مثال ادرس جیمیل دکترسئو جهت دسترسی به کارشناسان فنی دکترسئو جهت ارایه گزارش آنالیز رایگان سایت) خود را وارد مینمایید. و با انتخاب سطح دسترسی restricted بر روی دکمه Add کلیک مینماییم و کاربر مورد نظر به لیست کاربران اضافه میشود.

اضافه کردن کاربر به وبمستر

در اینجا دو نوع سطح دسترسی  Permission وجود دارد: دسترسی تمام و کامل به وبمستر full و دسترسی محدود شده restricted .

دسترسی محدود شده restricted فقط جهت مشاهده وضعیت سایت به کاربران ارایه میشود و کاربر امکان تغییر چیزی را نداشته و تنها میتواند با مشاهده آمارها، خطاها و عملکرد نقشه سایت، شما را در بهبود وضعیت سایت راهنمایی کند. (این دسترسی برای دریافت گزارش از کارشناسان و متخصصین سئو کافیست)

دسترسی full ویژه افرادی است که قرار است کار و عملیات اصلاحی و خاصی روی سایت شما انجام دهند . (افردای مانند متخصص سئو ، مدیر سایت و یا مالک سایت )

از همراهی شما با این آموزش سپاسگزاریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

adipiscing Aenean ut elit. Nullam quis amet, luctus pulvinar